Monday, May 25, 2015

Warsaw underground

Witajcie kochani, ostatnio zaniedbałam bloga, za co Was ogromnie przepraszam. Spowodowane było to ogromem nauki i obowiązków... Jednak nie martwcie się ;-) Powracam i teraz będę dodawać częściej i systematyczniej. 
Dobrze, więc powróćmy do tematu, Sesja dziś dość nietypowa, bo tłem zdjęć jest 2 linia warszawskiego metra. Otwarta została zaledwie kilka miesięcy temu, więc stolica ma się czym pochwalić. Londyńczycy podróżują pod ziemią od 152 lat, a my jedynie od 20... Największe jest w Szanghaju i liczy sobie aż 500 km sieci, niestety u nas jedynie 21. Nie ma jednak co krytykować, bo mimo wszystko architekturą i wyglądem peronów przewyższa największe światowe metropolie. 

Stylizacja jest streetwearowa, mam nadzieję że udało mi się wpasować w klimat. Nie będę się rozpisywać, w co jestem ubrana i jakie znaczenie dla całego stroju ma dobór spodni, czy kurtki... Sami możecie to przecież zobaczyć na zdjęciach i osobiście ocenić.
Moim lubionym dodatkiem tutaj jest naszyjnik, który kupiłam w Hiszpanii, w świątyni o nazwie Alhambra. a pierwotnie miał służyć jako metalowa zakładka do książki. Jednak ja od razu wiedziałam, jakie będzie jego przeznaczenie ;-)
Zostałam poproszona o pisanie postów po angielsku. Długo się zastanawiałam, czy warto, ale czemu by nie spróbować?! Obserwatorzy z poza kraju mogliby czytać moje teksty, a nie tylko oglądać zdjęcia. Ten post będzie próbą, zobaczymy co z tego wyjdzie. 
Hello my dears! Recently I neglected my blog, I apologise for this. I had a lot of learning and obligations... However don't worry! I'm comming back and I will write more systematically. 
So, we'll return to subject. The session, which I will show you today is atypical, because the second   line of warsaw underground is in the background. It was opened several months ago, so our capital has a thing to be pround of. People in London are traveling under ground since 152 years and we only since 20 years... The biggest is in Shanghaii and it has 500 km of rail network,we have only 20km ... Despite this we have beautiful and all in new architecture details stations, which exceed the world's metropolies. 
My outfit is in  streetwear style, i hope that I managed to fit in  climate of the session. I won't write a lot, what I'm wearing, because you should view everything on  photos. 
My favourite addition is a small necklace. I bought it in Spain, in the Alcazaba sanctuary. It was a bookmark, but i changed it into a beautiful clear necklace.  
T-shirt,pants- ZARA
backpack- ABBACINO
shoes-NIKE
vest-MY DESIGN
jewelry-MY DESIGN
watch-LIU.JO

No comments:

Post a Comment