Sunday, April 12, 2015

Red in spring

Jak wam się podoba połączenie granatu z czerwienią? Nigdy nie dobierałam do siebie tych kolorów, lecz kiedy zakupiłam tę spódnicę, byłam pewna, że założenie do niej tylko i wyłącznie białego T-shirtu nie będzie dobrym rozwiązaniem. Dlatego też zdecydowałam się na czerwoną koszulkę w klasycznych barwach Tommy'ego Hilfiger'a. Moje koturny od tego projektanta już zapewne widzieliście wiele razy, ale kolorystycznie pasują idealnie. 
Strój według mnie idealny na spacer, zakupy  czy choćby przechadzkę po mieście. Mimo, że buty są na obcasach to nie miałam na sobie wygodniejszych, więc jeśli nie możecie zdecydować się jakie obcasy sprawić sobie na sezon wiosenno-letni to polecam zainwestować w Hilfigery, bo nie pożałujecie;-) (jbc to nie jest reklama, tylko moja osobista ocena).
Przygotowuję także nową, letnią kolekcję biżuterii. Bazuje na azteckich i hipisowskich wzorach i kolorach, które są hitem tego lata. 
T-shirt,shoes-Tommy Hilfiger
skirt-natura 
jacket-Royal Collection
sunnies-I am



No comments:

Post a Comment