Tuesday, January 6, 2015

Targi Grand Bazar 20-21.12

Jeśli interesujecie się modą i targami polskiego designu to zapewne słyszeliście o comiesięcznych wystawach organizowanych przez tfh butik w zabytkowym Domu Towarowym Braci Jabłkowskich. 
Za każdym razem przyciągają wielu pasjonatów ubioru, biżuterii... jednak większość przychodzi na tego typu wydarzenia,aby śledzić najnowsze trendy danych sezonów. 
Kilka razy odwiedzałam to miejsce jedynie jako klientka, ale w końcu zaczęłam się zsastanawiać na tym, że przecież ja też tworzę biżuterię, akcesoria i tak samo jak każdy inny wystawca mogłabym w nich wziąć udział. Tak też się stało ;-). Moje zgłoszenie zostało przyjęte i z dumą przez dwa dni mogłam sprzedawać i pokazywać moje wyroby. 

Właśnie na tych targach zaprezentowałam swoją długo zapowiadaną zimową kolekcję. 
Opiera się głównie na klimatach świąteczno-sylwestrowych (bransoletki, broszki, opaski,) jednak ja te świecidełka z pewnością będę nosiła przez cały rok. 
Nie będę się na ich temat rozpisywać, bo wszystko możecie zobaczyć na zdjęciach ;-)
Zadebiutowały tutaj moje ręcznie szyte futrzane torebki. Po raz kolejny pojawiły się szynszylowe i królicze pomponiki do torebek i naszyjniki, jednak tym razem ich wybór był znacznie większy. 
Nie zabrakło też moich ulubionych, kolorowych bransoletek z norek i barana, które cieszyły się największą popularnością ;-)
Nie mogło zabraknąć modelinowych kolczyków, które świetnie prezentowały się jako pierniczki w klimatach zimowo-świątecznych. 


No comments:

Post a Comment