Friday, January 2, 2015

Podsumowanie 2014!

Witajcie w 2015 roku! 
Przygotowałam małe podsumowanie moich ulubionych postów, które znalazły się na tym blogu w 2014. Nie pojawiały się jakoś bardzo często,ale jednak systematycznie. 

W zeszłym roku na kilka miesięcy odpuściłam sobie blogowanie, ale jednak wróciłam, bo mimo wszystko mogę tu prezentować swoje zainteresowania, pasje, stylizacje i tak naprawdę zdradzać część mojego życia. 
Pierwszym postem 2014 roku było kilka słów o krótkiej wycieczce do Wiednia. 
Później pojawiało się wiele wiosennych , kolorowych i optymistycznych zestawów...
...będących mieszaniną różnych stylów i dodatków.  
przeważała ekstrawagancja...
 ale pozwalałam sobie też na luźne, sportowe stroje
Jednak najbardziej dumna jestem z tych wakacyjnych. Miejsca, które zwiedziłam podczas podróży do Włoch były niesamowite. W miarę możliwości robiłam jak najwięcej zdjęć, żeby pokazać je Wam na blogu. 
Pierwszy był z Wenecji...
Kolejne z Sycylii, a dokładniej Finale di Pollina i okolic...
Oprócz zdjęć stylizacji znalazło się także miejsce dla niesamowitych widoczków i dla mnie dość niecodziennych miejsc...

Podczas tych nisamowitych dwóch miesięcy wolnych od szkoły tradycyjnie spędziłam czas ze znajomymi w Juracie. 

 Jak zaczął się rok szkolny, to niestety posty pojawiały się coraz rzadziej, lecz w miarę możliwości dodawałam je systematycznie. 
...szpanując butami ;-) i wieloma innymi dodatkami...
Jednak moją największą dumą i osiągnięciem minionego roku było niejednokrotne uczestniczenie w targach modowych takich jak: Fashion Democracy, Grand Bazar i Shop Local. 
Teraz staram się jeszcze bardziej rozwinąć swoją "markę" i jej działalność, a także publikować dla was więcej moich wyrobów, projektów i rysunków, których cały czas wykonuję niemałe ilości... 

Pozdrawiam Was czytelnicy i życzę wszystkim szczęścia i powodzenia w nowym roku!!!













No comments:

Post a Comment