Monday, January 19, 2015

Glossy Bracelets


Cześć! Dawno nie prezentowałam Wam mojej ręcznie robionej biżuterii. Postanowiłam to zmienić, bo przecież głównie dlatego powstał ten blog. Tak, uwielbiam różnego rodzaju ozdoby, ale jednak w moich projektach dominują bransoletki. Dlatego też dziś pokażę kilka cienkich, delikatnych i świecących bransoletek, które ostatnio zrobiłam. Wykonane są z połyskujących się sznureczków powiązanych w różne sploty. Posiadają też niewielkie, srebrne zapięcia, z którymi nie ma najmniejszego problemu w zakładaniu i zdejmowaniu.
 Chcecie wiedzieć jak się prezentują na rękach? A może chcielibyście też takie posiadać? 
Jeśli tak, to zdradzę Wam, że jestem w trakcie tworzenia sklepu internetowego. Mam nadzieję, że jak powstanie, to może będziecie tam zaglądać... wypatrywać nowych akcesoriów...



To już koniec kolejnej części mojej zimowej kolekcji ;-) Niebawem kolejne podobne posty.
Ostatnio zmieniłam trochę wygląd bloga. Jak się podoba???


No comments:

Post a Comment