Sunday, January 25, 2015

White furry clutch bag

Jak już wiecie, ostatnio zajmowałam się projektowaniem i szyciem futrzanych torebek. Poprzednie były brązowe, a dziś kolej na niewielką śnieżnobiałą kopertówkę z owczego futra. Nie lubię nosić ich w ręku, więc dołączyłam do niej gruby, metalowy łańcuch. Zapinana jest na magnetyczne guziki, dzięki czemu nie trzeba się martwić o zapięcie, czy będzie pasowało do stroju i dodatków, czy też nie. 
W mojej zimowej kolekcji znajdują się też futrzane pomponiki, które dołączam jako dodatki i breloczki do wszystkich torebek i naszyjników. Są hitem tej zimy, a znalazły się na wybiegach czołowych światowych projektantów (Fendi, Louis Vuitton...) . Moje wykonane są z futra królika,szynszyli i jenota. 
Nie chcę nikogo martwić, ale biedne zwierzątka muszą czasem zginąć, żeby powstały takie niesamowite dodatki i akcesoria ;-)
Postanowiłam do beżowej, połyskującej się kurtki dodać futrzaną kamizelkę i brązowy szalik z klasycznym logo LV, który uzyskuje oryginalny połysk dzięki znajdującej się w jego tkaninie złotej nici. Żeby przełamać prosty wygląd stroju, założyłam kwieciste, czarno-białe spodnie. 
Biżuteria, jaką mam na sobie też jest mojego wykonania ;-)

bag-Fashiontrice
scarf-Louis Vuitton
vest-ZARA
jacket-PINKO
pants-H&M
jewelry-Fashiontrice







No comments:

Post a Comment