Wednesday, February 18, 2015

Acrylic Paintings


Bloga utworzyłam z zamiarem prezentowania tu swoich rysunków i wyrobów biżuteryjnych... Jednak skończyło się na tym, że posty ze stylizacjami zdecydowanie górowały nad tymi z moimi dziełami. Uświadomiłam sobie, że pomimo tego, iż mam swój styl, to jednak nie chcę nabijać licznika kolejnych szafiarskich blogów. Oczywiście "ołtfifty" będą się pojawiać, ale troszkę rzadziej. 
Jeśli śledzicie ''Fashiontrice'' od początku, to może widzieliście notki z obrazami, grafikami itp malowanymi przeze mnie. Tak, interesuję się sztuką, szkolę się, aby pójść na ASP, chociaż co do studiów mam jeszcze czas i mnóstwo pomysłów...., więc nie będę się zagłębiać. 
Dziś prezentuję kilka moich malunków z kategorii "obrazy akwarelami". Każdy artysta, (jeśli mogę wgl siebie tak nazwać ;-P) ma jakiś swój ulubiony styl, technikę , bądź też przedmioty, jakie najbardziej lubi rysować. Ja preferuję grafikę (piórkiem, cienkopisem, pro-markerami..), ale co do farb to mam ogromne zamiłowanie do akryli. Może jeszcze nie jestem  w tym tak doświadczona i obeznana, ale jednak mimo wszystko uważam, że olejne nie mogą równać się akrylowym. 
Teraz pewnie większość czytających zastanawia się "Co to za różnica?!". 
Powiem, że jest i to istotna! Olejne, jak sama nazwa wskazuje mają w swoim składzie pigmenty oleju. Nie można nimi malować po kartkach, a czas ich wysychania jest zazwyczaj od 5 dni wzwyż.. Do ich plusów należy mała wydajność ;-), ale ceny są dość wysokie.
Akryle- farby bardzo wydajne i szybkoschnące. Po wyschnięciu nie zmieniają koloru i zazwyczaj zostawiają po sobie delikatny połysk <3. Można nimi szybko zrobić konkretną pracę na dużej powierzchni. (mój ulubiony wariant).

Jak widać aspekty mojego zamiłowania do mody możecie ujrzeć w większości obrazów:
Tematem przewodnim są dziś torebki. 

Oj, troszkę się rozpisałam, zachęcam do obejrzenia moich prac i komentowania ;-). 
Mam nadzieję , że tego typu posty przypadły Wam do gustu. 
1.2.3 obrazek- format A1
4 obrazek-format A2

No comments:

Post a Comment