Friday, August 22, 2014

Italy trip part #4 Sycylia Cefalu II

Cefalu- małe, przepiękne miasteczko na Sycylii, położone u stóp skał, nad samym morzem. Jest tu krystalicznie czysta woda i piaszczysta plaża, o jaką trudno na tej wyspie. 
Ogólnie miejsce jest bardzo klimatyczne, dużo sklepików z pamiątkami, małych restauracji i kawiarenek. Jednak najbardziej podobają mi się drobne, boczne uliczki, których największą zaletą jest mała ilość turystów.Szczerze mówiąc, to mimo iż miasto wygląda na spory kurort, to ludzi nie kręci się tu za wiele.

Co do stroju, to w upalnych warunkach postawiłam na cienką, przewiewną koszulę, kloszowaną spódnicę i tego lata bardzo modne meliski, które są moim ulubionym elementem tej stylizacji. Do tego dobrałam mój ulubiony letni dodatek, czyli czarny, duży kapelusz. 
Wszystkie zdjęcia robione telefonem, więc jakość nie jest powalająca.. Niestety nie wszędzie mogłam brać ze sobą lustrzanki


Praktycznie całe wybrzeże jest skaliste, więc trudno tu o klasyczne plażowanie na piasku.. Jednak to też ma swój niepowtarzalny klimat i przyciąga miłośników nurkowania, bo widok na dno morskie dzięki przejrzystej wodzie jest nieziemski.


shoes-melissa
shirt, hat, skirt- H&M














No comments:

Post a Comment