Wednesday, August 28, 2013

Europe trip diary day #1 Paris

Oj, zaniedbałam ostatnio troszkę bloga... To dlatego, że w sierpniu czas spędzam bardzo aktywnie. Najpierw była Jurata, później na dwa tygodnie wybrałam się ze znajomymi na obóz z małą objazdówką po Europie. Jeżeli śledzicie mojego instagrama, to tam na bieżąco dodawałam zdjęcia z wyjazdu.
Naszym celem było Lloret De Mar w Hiszpanii, które na pewno większość z Was kojaży z "pamiętników z wakacji". Jechaliśmy tam z jednodniowym przystankiem w Paryżu i w drodze powrotnej w Berlinie. Na miejscu było głównie plażowanie i basenowanie🏊, a także okoliczne wycieczki z najważniejszą w Barcelonie.
Zacznijmy więc od Paryża, do którego dotarliśmy drugiego dnia naszej podróży. Spędziliśmy tam cały dzień zwiedzając po części to cudowne miasto.
... Tak na prawdę to przez roztargnięcie przewodńiczki staliśmy ok.4 godzin pod Wieżą Eiffla.
Było całkiem spoko, bo poznałam całe towarzystwo i mam stamtąd duużo zdjęć.
Kolejnym przystankiem był Luwr, katedra Notre Dame i Łuk Triumfalny, a wieczorem wzgórze, na którym mieści się Montmarte, czyli dzielnica artystów. Później to już tylko droga do hotelu...









































No comments:

Post a Comment