Friday, July 26, 2013

Świeże Półfabrykaty

Tak, nareszcie wróciłam! Bardzo zmęczona i śpiąca piszę tego posta, bo cały dzisiejszy dzień spędziłam w Tatralandii! Znacie ten najlepszy Aqua park w okolicach Tatr i nie tylko.... Ja byłam tam kilka lat temu na kolonii, ale od tamtego czasu trochę się zmieniło( doszło kilka zjeżdżalni,mni.rampa i kilka basenów). Poza tym wszystko inne pozostało jak dawniej! Zabawa była świetna, bo fajnie czasem zapomnieć o szarej rzeczywistości i poczuć się jak dziecko... Niestety nie mam żadnych zdjęć, bo nie chciało mi się biegać tam z aparatem i cały czas go pilnować...

Dobra, przejdźmy do tematu...
Ostatanio zrobiłam trochę modelinowych półfabrykatów, z których mam zamiar zrobić kolczyki, naszyjniki i bransoletki, może nawet pierścionki. Efekty będziecie mogli zobaczyć wkrótce, a teraz obejrzyjcie świeżo upieczone modelniaki w modnych, letnich kolorach i imitacje ciastek.















No comments:

Post a Comment