Sunday, April 7, 2013

WARSAW FASHION WEEK

Tak, jak wam pisałam w poprzednim poście, wczoraj miałam okazję być na warszawskim weekendzie mody. Pierwszy raz byłam na tego rodzaju imprezie i powiem szczerze, że trochę się rozczarowałam , gdyż pokazy mody nie były zbyt ładne i wyszukane. Są za to dobre strony: widziałam dużo sławnych ludzi w tym: aktorów, projektantów i bloggerki, kupiłam sobie parę oryginalnych rzeczy i ogólnie zobaczyłam jak wygląda świat mody. Czasami ludzie mi mówili, że się dziwnie ubieram, ale po tym, co wczoraj zobaczyłam, ile ludzi w kolorowych włosach, ubraniach w różne wzory, to zupełnie zmieniło mi się nastawienie do dziwnie ubranych osób.
WFW to tak na prawdę było fajne przeżycie, pozdrawiam wszystkich, z którymi wczoraj rozmawiałam, miłych sprzedawców, a także całą ekipę WFW. Mam nadzieję, że to nie był mój pierwszy i ostatni pobyt na tego typu zdarzeniach.
Pokażę wam jeszcze kilka fotek, które udało mi się zrobić i sory za złą jakość, bo światło tam nie było najlepsze:)

















No comments:

Post a Comment