Friday, April 5, 2013

Colorful

Podobno hitem tej wiosny mają być żywe i neonowe kolory, a także kwiatowe wzory. Choć sama nie ubierać się jakoś bardzo kolorowo, to parę takich ciuszków sobie sprawiłam. W święta większość czasu spędziłam na obijaniu się i odpoczynku od nauki, znalazłam jednak chwilkę na moje ulubione zajęcie, czyli robienie biżuterii. Efektem tego jest ta oto mega kolorowa bransoletka, na którą pomysł od dłuższego czasu chodził mi po głowie. Nie zaprzeczam, że trudno było ją zrobić i poświęciłam na nią parę ładnych godzin, były momenty kiedy już chciałam zrezygnować, ale udało mi się sprostać wyzwaniu i zrobiłam to! Z efektów jestem bardzo zadowolona i obiecuję, że nie jest to ostatnia rzecz w takim stylu, jak coś jeszcze zrobię, to na pewno opublikuję.
Nie chwaliłam się wam jeszcze, ale jutro wybieram się na Warsaw Fashion Week i relacje z tego wydarzenia na pewno opiszę na blogu :-)







No comments:

Post a Comment