Sunday, July 5, 2015

Vienna

Witajcie kochani, dziś porywam Was w kilkudniową "zdjęciową" podróż po paru miejscach w Europie, w których byłam w ostatnim tygodniu. Jeszcze przed zakończeniem roku szkolnego poleciałam z rodzicami i siostrą na krótki wyjazd do Portugalii. Czemu więc pokazuję zdjęcia z Wiednia,  skoro mam zamiar pisać o Portugalii? Otóż w tym Austriackim mieście mieliśmy przesiadkę, która trwała kilka godzin, więc wystarczająco długo, aby opuścić lotnisko, przejść się po mieście, zjeść obiad i wrócić na docelowy lot. Tak też zrobiliśmy. Rodzice mają znajomych w Wiedniu, więc jeden z kolegów spotkał się z nami, odebrał nas z lotniska i pokazał pokrótce miasto. Przeszliśmy się starówką, na której miałam okazję być prawie półtora roku wcześniej (post). Była to zima i miasto wyglądało zupełnie inaczej. Mała ilość ludzi była plusem, lecz szare, bure i ponure budynki pokryte resztkami roztapiającego się śniegu zupełnie nie przypadły mi do gustu. Teraz, latem doceniłam piękno zabytkowych i przede wszystkim czystych budowli.


Hello my dears, today I will take you in couple of days "photo-travel" in some places in Europe, where I was in last week. Before end of the school year I flew  to Portugal with my parents and sister for a short trip. So, why I show you photos from Vienna, if I want to write about Portugal? In this Austrian city we had a chance, which took us a few hours, so enough to leave an airport, go around the city, eat dinner and go back for a target flight. My parents have friends in Vienna and one of them met , pick up and show us a city. We were in the old city, when I have been one and half year ago (post here). It was a winter and town looked different. There weren't too many people, but grey,  drab and grim buildings were coat by wreckages of snow and it wasn't appeal me. Now, in summer I apperciated  beauty of monuments and clean old buildings 
Zdjęcia wykonane na starówce w Wiedniu i przepięknym parku pałacowym przy austriackim Belwederze. Stylizacja nie jest wyszukana, ani oryginalna, bo jak już wspominałam, cały dzień spędziłam w podróży, więc w doborze stroju postawiłam przede wszystkim na wygodę. Szary, luźny t-shirt i w podobnym kolorze spodnie z wysokim stanem, do tego kontrastująca czerwona torebka, supermodne adidasy superstar ;-) i biżuteria wykonana przeze mnie. 

Photos were doing in the Old City in Vienna and in beautiful castle park in Austian Belvedere. My outfit isn't original, becouse how I said all day I spent in travel, so I chose comfortable clothes. Grey, loose t-shirt and trousers in the same colour, add to this red contrast bag  and fashionable shoes : Adidas Superstar. Jewelry made by me. 

Necklace- FASHIONTRICE-MY DESIGN
T-shirt- OYSHO
Pants- Trussardi Jeans
Bag-Pinko 
Shoes-Adidas Superstar

No comments:

Post a Comment