Wednesday, October 29, 2014

Autumn outfit with furry vest

 No i znowu trochę zawiodłam... miało być tych postów więcej, a pojawiają się prawie co miesiąc...
Ale co ja tam będę zanudzać brakiem czasu;-) O blogu nie zapomniałam, bo na dziś przygotowałam jedną z moich ulubionych stylizacji na jesień. Podstawą była bluza i szorty, a do tego dodałam skórzaną kurtkę, na to futrzaną kamizelkę i granatową, albo bardziej szarą chustkę... Do tego wszystkiego moje megawygodne, ocieplane, podwyższane buty. Dodają charakteru stylizacji. 

Jeśli śledzicie mojego bloga od początku, to powinniście zauważyć, że interesuję się także sztuką. Pewnie znudziły się już te "ołtfitowe" posty... Wkrótce pokażę dla odmiany moje prace i wyroby, ale cierpliwie czekajcie;-)


 shorts,vest-Zara
bag-Michael Kors
scarf-Burberry
leather jacket-Royal Collection



No comments:

Post a Comment