Sunday, August 31, 2014

Last post from Jurata- brown dress

p
Wakacje dobiegają końca,  a ja właśnie dodaję ostatnie zdjęcia z Juraty... Podsumowując, to wakacje uważam za udane. Zwiedziłam wiele ciekawych miejsc, poodpoczywałam, a co najważniejsze dopieściłam trochę bloga :-) Nie było za dużo czasu na robienie biżuterii, czy rysowanie, ale nie martwcie się, nie zapomniałam o tym i wkrótce będzie post poświęcony temu.
 A tymczasem stylizacja... Kolejna letnia sukienka i jedna z moich ulubionych. Wykonana jest ze sztywnego materiału, który sprawia, że dobrze leży i się nie gniecie, czego w sukienkach nie znoszę... Beżowy kolor wraz z brązowym, skórzanym paskiem pozwolił na stworzenie stylizacji w stylu vintage. Przełamały to jednak buty. 





dress- ZARA
wedges- Tommy Hilfiger
belt-Massimo Dutti
watch- Liu Jo







No comments:

Post a Comment