Friday, June 20, 2014

Shorts outfits

Jeszcze parę dni i wakacje... Ciepłe dni.. główną część mojej garderoby stanowią teraz krótkie spodenki. Nie ma chyba nic wygodniejszego, do wszystkiego pasującego i eksponującego nogi, jak  one. Dziś przygotowałam kilka różnych, prostych zestawów z nimi. 
Pierwszy z nich to sportowa wersja moich DIY szortów, które powstały przez obcięcie starych spodni,  tutaj inny post z nimi. Do tego dodałam granatową koszulkę z dorabianym przeze mnie nadrukiem. Brak tutaj biżuterii, a jedyną ozdobą są lustrzane okulary. Granat bardzo dobrze łączy się z fioletem i szarością, dlatego na buty wybrałam fioletowo-szaro-zielone air maxy .



 T-shirt - DIY 
Shorts- DIY H&M
Shoes- nike 
Sunglasses - Cropp

Siła dobrego zestawu w dużej mierze tkwi w detalach i odpowiednim doborze kolorów. Tutaj wystarczyło jedynie dopasować odpowiednio swaggerską koszulkę do swaggerskich butów,a spodenki to pewnego rodzaju baza. Jeszcze tylko jakaś biżuteria, bo jakże by inaczej bez ?!Czarny, elegancki naszyjnik i podobna bransoletka.
 Podsumowując... Czyli to, jak stworzyć strój z nutą elegancji i swagu.


all from Zara


Kolejny strój, chyba najprostszy ze wszystkich. Nie wnoszę nim na bloga nic nowego, ale jak wiecie, nie może być zawsze wszystko genialnie... Biała podkoszulka, na to pudrowa, rozpinana i oczywiście szorty.Dla mnie najlepiej wygląda tutaj zaszyjnik. Bardzo oryginalnie, dlatego tak bardzo lubię go nosić. Wiem, że to zupełnie co innego, ale jest inspirowany perłami chanel, które królowały na pokazie wiosna/lato 2014.




shorts -Pull&Bear
T-shirt- H&M
sandals- Tommy Hilfiger
Sunglasses- I am



T-shirt- Zara
Pants- Zara
ballerinas- melissa 
Sunglasses- I am 
Bracelet- Fendi 
  
all photos from iphone ;-)

No comments:

Post a Comment