Tuesday, May 13, 2014

tracksuit style and New Balance


Właśnie przed chwilą złożyłam internetowe podania do szkół. Pewną część z tego długiego procesu rekrutacji mam już na szczęście z głowy. Teraz pozostaje już tylko czekać... W pewnym sensie już jestem wolna od większości szkolnych obowiązków, więc mogę więcej czasu poświęcić blogowi. 

W poprzednim poście pokazałam czarne dresy, które w połączeniu z marynarką dały niesamowity, elegancki strój. Dziś tą elegancję postanowiłam przełamać, zamieniając marynarkę na luźną bluzę i czarne nike na new balance. Tak właśnie powstał outfit, zarówno nadający się na uprawianie sportu, jak i na co dzień. Nie zapomniałam oczywiście o drobnej biżuterii, która jest dla mnie niezbędna. 


shoes-New Balance
Tracksuit-ZARA
T-shirt-River Island
blouse- Roxy





No comments:

Post a Comment