Monday, April 21, 2014

Wiosenne plany zakupowe

 Za 3 dni mam egzaminy, ja tu bloguję .... trzeba sie przecież oderwać chociaż na chwile od tych książek ... 
            Postanowiłam Wiec napisac jakas notkę na moim BARDZO popularnym szfiarskim blogu:-P.
Nie mam żadnej sesji, ale dodam kilka rzeczy, jakie chciałabym, aby zagościły w mojej szafie w najbliższym czasie. 


                Melisa Jason Wu-moim zdaniem torba najlepszy produkt melissy w tej kolekcji. Torby tego typu swój początek miały na początku lat 90-tych, wtedy służyły jedynie kobietom do noszenia zakupów. Później moda na nie nie zanikła. Od jakiegoś czasu projektanci coraz częściej dołączają do swoich kolekcji tzw.''koszykowe torby''. Obejrzałam wiele modeli, jednak ten  najbardziej przypadł mi do gustu. Tej wiosny będzie pięknie współgrać z. kolorowymi stylizacjami. Czekam tylko, aż znajdzie się w mojej szafie ...


 New Balance 574-buty New Balance są hitem juz od dawna. Kiedyś mi sie nie nie podobały, może wynika to z tego, że zawsze spotykałam się z modelami o jednolitych, zazwyczaj ciemnych kolorach ... nie mój styl ... Słysząc wiele pozytywnych opinii, postanowiłam zobaczyć, jakie buty New Balance ma w ofercie. Poszukałam, znalazłam i moje serce skradły miętowe 574 <3 

Może nie do końca  o szminkę Yves Saint Laurent, ale bardziej chodzi mi o Kolor, który w tym sezonie królował na ustach modelek na  wybiegach mni. u DKNY, Alexis Mabille, Balmain  i Johna Galliano. Stał się barwą tej wiosny. Moda na landrynkowy róż na ustach zaczyna trochę zastępować klasyczny czerwień, ale głównie w Stylu streetwear. Niestety nie nie pasuje wszystkim, ale może raz na jakiś czas warto trochę zaszaleć ...


Na dziś koniec,a jeśli chcecie nyć na bieżąco,to zapraszam na instagrama  @ fashiontrice 

No comments:

Post a Comment