Thursday, June 6, 2013

After impact

Tak, jak już niektórzy zaóważyli moją koszulkę na instagramie, byłam na impaccie. Czekałam na ten koncert już od paru ładnych miesięcy, głównie ze względu na Rammsteina, którego słucham od dawna. Po tym, jak przegapiłam ich koncert w Łodzi nie mogłam doczekać się następnego. Moim zdaniem mimo niezbyt sprzyjającej pogody, ich występ się udał. Metalowa muzyka i efekty specjalne dały klimat nie możliwy do opisania. Jestem bardzo zadowolona z tego koncertu i jak będzie drugi, to na pewno pójdę, przesyłam Wam także kilka zdjęć z impactu i po, które nie są najlepszej jakości, bo po pierwsze stałam za daleko sceny i trudno było zrobić dobre zbliżenie, a także tłum 2- metrowych metalowców skaczących dookoła mnie troszeczkę zasłaniał widok:-)
+looknijcie na moją szpanerską koszulkę xD















No comments:

Post a Comment