Sunday, January 13, 2013

Inspiracje

Na dziś przygotowałam taki dosyć nietypowy post. Nie pokazywałam jeszcze czegoś takiego na moim blogu, więc pomyślałam sobie....najwyższy czas... Są to moje inspiracje modowe,które sprawiły ,że teraz mam już w głowie pomysły na na nowe stroje i projekty. Pomysłów mam wiele, materiałów na ich wykonanie też, ale czasu mało, i to bardzo... Mamy już ostatni dzień weekendu i prace domowe do odrobienia:(((.... Ale już nie długo zaczynają mi się ferie i obiecuję, że zrealizuję większoś moich projektów pisanych gdzieś tam w czasie wolnej lekcji lub na przerwie na kartce z zeszytu. I może wreszcie uda mi się coś skończyć szyć na maszynie....:)



















1 comment:

  1. Ciekawe inspiracje.
    Najbardziej moją uwagę przykuło przedostatnie zdj ;)

    btw. Ciekawy blog !

    ReplyDelete